Je název kavárny důležitý?
Patříte i vy mezi ty, jejichž snem je vlastnit kavárnu? A to ne ledajakou, ale takovou, která opravdu prosperuje? V tom případě jste na správném místě! Poradíme vám, jak takový koncept vybudovat a dostat se tak do podvědomí lidí! Každý, kdo chce vlastnit gastroprovoz chce, aby splnil svůj hlavní účel. Základní věc, kterou určitě budete potřebovat i vy je navrhnout podnikatelský záměr kavárna, ale úspěch se dá postavit i na vhodnem názvu a samotným brandingu!
Kvalitní káva nestačí
Do kavárny člověk přichází nejčastěji v případě, když si chce odpočinout u šálku dobré kávy. Avšak v mnoha případech dobrá káva nestačí. Můžete mít nabídku, která nabízí nejlepší kvalitu kávy z celého světa nebo neomezenou nabídku zákusků, bude vám však k ničemu v případě, pokud nebudete mít zákazníky. Proto si dejte záležet i na výběru vhodného jména! Nejlepší také, které si člověk snadno zapamatuje. Název by měl být navržen tak, aby zákazník okamžitě zaujal. V dobrém jménu si můžete vybudovat i kvalitní branding a ten je v současnosti, kdy se kolem nás konkurenci jen hemží prakticky k nezaplacení. Styl a název vaší kavárny by měl odrážet vás a vaši osobnost. A zároveň i charakter těch, na kterých se chcete primárně zaměřit. Koncept kavárny je v současnosti možné zaměřit na několik směrů. Spojte si název s něčím, co vás charakterizuje. Může se jednat například o oblíbenou barvu nebo materiál, který máte rádi a můžete ho do názvu zakomponovat. Je však důležité, aby ste předem věděli i to, jaký koncept chcete kavárně dát. A v tomto směru by se měl ubírat i výběr vhodného názvu. Dobrou radou je i umístění něčeho charakteristického do loga kavárny. Díky logu si vás zákazníci zapamatují mnohem rychleji a jen tak snadno na vaši provoz nezapomenou. V případě brandingu je také důležité brát v úvahu i vizualizaci. Pokud připravíte pro zákazníky něco speciálního, například speciální šálky nebo sklenice na kávu to-go, dostanete se do podvědomí rychleji.
Je důležité mít při rozběhu dostatek finančních prostředků?
Peníze určitě důležité jsou. Avšak i s omezeným rozpočtem dokážete vytvořit něco nezapomenutelné. Budete potřebovat hlavně podnikatelský záměr, zvučné jméno, příjemné prostory a obsluhu. A na to nemusíte mít k dispozici miliony! Předem si však ujasněte, na co chcete utrácet a co je pro vás naopak zanedbatelné. Více informací naleznete na http://www.ikelp.cz/.